Joan Pàmies proposa un ‘Sopar Clandestí’ amb format vinugastronòmic

El 17 de juliol les creacions del xef de Riudoms maridaran amb les propostes del sommelier Manel Subirà

Helder Moya / Riudoms

El divendres 17 de juliol el Celler Joan Pàmies de Riudoms (Sol Repsol i recomanat per la Guia Michelin) vol fer embogir als comensals amb un 'Sopar Clandestí'. Una vetllada on el xef Joan Pàmies i el sommelier Manel Subirà ajuntaran el seu extraordinari talent i la seva immensa creativitat. Tot, amb una premissa clara: 'Una nit per perdre el rellotge'.

En Joan Pàmies assegura que «aquesta és la gràcia de la clandestinitat, que sigui secret, ocult. Els comensals han de venir amb ganes de passar-ho bé. La resta serà un viatge vinugastronòmic, no sé si és correcte aquesta paraula (somriu), ara bé, s'ajuntarà cultura del vi  i gastronomia».

Binomi creatiu

Joan Pàmies s'expressarà als fogons i el Manel Subirà ho elevarà al màxim exponent,  maridant cada plat amb productes extraordinaris d'arreu del món. L'objectiu del 'Sopar Clandestí- és que cada mossegada i cada glopadeta tinguin sentit i gust. Els assistents podran tastar vins catalans molt ben valorats i d'altres d'arreu d'Europa principalment.

Com finalment apunta en Joan Pàmies «aquesta experiència neix de les ganes de fer un sopar únic pensat perquè tothom qui vingui a casa nostra, visqui una nit especial amb 'coses especials'. És un format que fem màxim dos o tres cops a l'any i que val molt la pena».

Notícies relacionades