Apic Media, empresa gestora de la fins ara coneguda com a Tarraco Arena Plaça, i CaixaBank han signat un acord de patrocini per quatre anys. El pacte inclou és el canvi de nom de l'equipament, que passa a anomenar-se CaixaBank Tarraco Arena.
El seu director, Jesús Féliz, ha afirmat que amb la col·laboració del banc es converteixen en un "referent del sud de Catalunya" i que es podrà fer un "salt qualitatiu en la programació". Féliz ha afirmat que volen seguir compaginant els espectacles culturals amb els esdeveniments privats i ha avançat que de cara al 2026 ja tenen tancada la presència de quatre multinacionals. Les dues parts no han fet públiques les condicions econòmiques de l'acord. L'immoble és propietat de la Diputació de Tarragona.
Josep Mª Gonzàlez, director territorial de CaixaBank a Catalunya, ha destacat que "aquest acord reflecteix la nostra aposta per la cultura com a eina de cohesió social i dinamització econòmica. Estem molt orgullosos de vincular el nom de CaixaBank a un espai tan emblemàtic com la Tarraco Arena".
Rubén Viñuales, alcalde de Tarragona, ha celebrat l'acord afirmant que "és una magnífica notícia per a Tarragona. Aquesta col·laboració reforça el posicionament de la ciutat com a referent cultural i musical, i demostra la força de la col·laboració públic-privada."
La nova identitat de CaixaBank Tarraco Arena es començarà a implementar a partir del setembre, coincidint amb l'inici de la nova temporada d'espectacles.
